قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی بیزشاپ

کاربر گرامی، لطفا قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی بیزشاپ را مطالعه بفرمایید:

حریم خصوصی

با توجه به این که تیم بیزشاپ برای حریم شخصی کاربران خود احترام فراوانی قائل است، قطعا تلاش می کند تا خدماتی بهتر و امن تر به کاربران خود ارائه کند.

طبیعتا برای پردازش و ارسال سفارش های مشتریان، اطلاعاتی مانند نام، آدرس پستی، شماره تماس و آدرس ایمیل مورد نیاز است و در حقیقت وارد کردن این اطلاعات از طرف مشتریان محترم، برای تکمیل مراحل ثبت و ارسال سفارش ضروری می باشد.

لازم به ذکر است که آدرس ایمیل و تلفن هایی که مشتری در صفحه صورت حساب (یا پروفایل خود) ثبت می‌کند، به عنوان اطلاعات رسمی و مورد تایید مشتری در نظر گرفته می شود و تیم بیزشاپ از طریق همین اطلاعات با مشتریان در تماس خواهد بود. بنابراین لازم است که مشتریان محترم این اطلاعات را با دقت و حوصله در سایت ثبت نمایند. وارد کردن و ثبت این اطلاعات در فرم های سایت، به منزله تایید آنها توسط مشتری محترم می باشد.

بیزشاپ به حریم شخصی افرادی که از خدمات این وبسایت استفاده می‏‌کنند احترام گذاشته و تا حد امکان از اطلاعات آنها محافظت می نماید.

 

نحوه ثبت سفارش در بیزشاپ

مشتریان گرامی بیزشاپ هم می توانند پس از ثبت نام در سایت و ایجاد حساب کاربری، و هم به صورت مهمان، اقدام به ثبت سفارش و خرید از سایت نمایند. لازم به ذکر است که مشتریان محترم با ایجاد حساب کاربری در سایت می توانند روند پردازش سفارش ها و همچنین سوابق و امتیازهای خود را مشاهده نموده و از امکانات ویژه سایت بیزشاپ بهرمند شوند.

در هر دو صورت، کاربران می توانند با مراجعه به صفحه اصلی یا برگه فروشگاه و یا جستجو در سایت، محصولات مورد نظر خود را پیدا کرده و با استفاده از دکمه "افزودن به سبد خرید" محصول را به سبد خرید خود اضافه کرده و سپس در صفحه صورتحساب، پس از تکمیل فرم مورد نظر، اقدام به پرداخت و ثبت نهایی سفارش خود در سایت بیزشاپ نمایند.

البته تیم بیزشاپ جهت رفاه حال آن دسته از مشتریانی که امکان ثبت سفارش مستقیم از سایت را ندارند، فرایند ثبت سفارش تلفنی را نیز فراهم کرده است.

 

قوانین بازگشت

در صورتی که کالای دریافت شده از نظر ویژگی های مختلف مانند اندازه، جنس، رنگ و سایر مشخصاتی که در سایت برای آن محصول ثبت شده اند متفاوت باشد و یا کالا مشکلی داشته باشد، خریدار می تواند ظرف مدت حداکثر 24 ساعت از طریق شماره های اعلام شده در صفحه تماس با ما به تیم پشتیبانی بیزشاپ اطلاع دهد.

توجه داشته باشید که تصاویر و فیلم های موجود در سایت که برای معرفی محصول قرار داده شده اند، طبیعتا ممکن است با ظاهر واقعی کالا تفاوت هایی داشته باشند.

در صورتی که مشکل اعلام شده به تایید کارشناسان بیزشاپ برسد، ظرف مدت 7 روز کاری هماهنگی های لازم جهت تعویض و یا بازگرداندن وجه کالا با خریدار انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است در صورتی که بازگرداندن کالا به تایید هر دو طرف رسید، خریدار بایستی تمامی هدایا و لوازم جانبی همراه کالای خریداری شده را نیز به صورت کامل بازگرداند.

کالاهای پلمپ و کالاهای بهداشتی در صورتی که از حالت پلمپ خارج شده باشند دیگر قابل بازگردانی و یا تعویض نیستند.

 

نکات بازگرداندن کالا

خریدار بایستی قبل از هر اقدامی ابتدا با کارشناسان بیزشاپ هماهنگی های لازم را انجام دهد و از ارسال کالا بدون هماهنگی خودداری کند.

جهت ارسال بسته، کالا باید در کارتن اصلی خود قرار داده شده و بسته بندی به درستی انجام شود. همچنین تمامی اقلام ارسال شده همراه کالای اصلی (مانند دفترچه راهنما، لوازم جانبی، هدایا، کارت گارانتی و ...) در بسته ارسالی قرار داده شوند.

توجه داشته باشید که پاره شدن و یا مخدوش بودن جعبه اصلی کالا، امکان بهرمندی از شرایط بازگشت کالا را از بین خواهد برد.

اکیدا توصیه می شود که خریدار قبل از بازگرداندن کالا هماهنگی های لازم را با تیم پشتیبانی بیزشاپ انجام دهد.

پس از بازگشت محصول به بیزشاپ، کارشناسان کالا را بررسی کرده و در صورت تایید، کالای مورد نظر با کالای صحیح تعویض شده و مجددا برای خریدار ارسال می گردد و یا مبلغ آن طی مدت 7 روز کاری به صورت نقد یا اعتباری به حساب خریدار واریز خواهد شد.

توجه داشته باشید که ممکن است این قوانین در آینده با توجه به شرایط تغییر کنند.

در صورت وجود هرگونه سوال، می توانید از طریق چت آنلاین یا شماره تماس های ما با تیم بیزشاپ در ارتباط باشید.